Kad atm di kampung

Seronoknya cik tie tengok orang minggu ni. Berseri-seri dan asyik tersenyum je. Bonus masuk katakan.. Br1m pun ramai yang dapat. Alhamdulillah, syukur. Rezeki Dia dah bagi. Mana yang tak dapat Br1m tu jangan susah hati ya. Anggap je bukan rezeki kita.. Kalau betul ia rezeki kita tak diminta-minta. tak penat-penat pun tetap kita kan dapat juga kan?? jangan lusutkan fikiran tu gan benda camni. Buat penat je nanti *-*


Tapi cik tie tak dapat Br1m lagi ni. Walaupun tarikh yang di war-warkan sebelum ni dah lepas. Tadi officemate cik tie bagitau diorang kan masukkan ansur-ansur pada sesiapa yang belum dapat lagi tu. So, tunggu je lah. Tapi musykil sikit la.. Bujang pun bayar 3 kali juga ke?? Tak kisah la kan..janji cik tie dapat ehhh.ehhh..jangan jelous tau 


cian cik tie ni tak dapat nak rasa bonus lagi.
Tah macamana kad atm boleh tertinggal kat kampung. Rasa cam dah ambil hari tu rupanya rasa je..bendanya masih ada kat kampung. Pagi semalam my sis coll bagitau kad ada gan my mom. Tak apalah nanti hujung bulan ni cik tie balik ambil la. nak minta pos cam tak berbaloi je.. sabar je lah. Terpaksa juga ikat perut 2 minggu ni nampaknya.




3 comments:

  1. mcm mana la kad boleh tertinggal kat kampung tu ye. hehe

    ReplyDelete
  2. seronok ya dapat BR1M semoga cik tie pun seronok lepas ni

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.