Kenapa Hati Cam Rasa Tak Best Je ?

adoii tetiba cam tak best lak dua tiga menjak ni.
tah nape hati ni cam rasa ada sesuatu yang tak kena je. 

ciktie memang tak gemar bila berperasaan camni
tah la..bila berperasaan camni, macam-macam ciktie fikir..
 kekadang tu, terlampau fikir sangat..lain nak buat lain pula yang jadi
cam pagi tadi la..nak naik tingkat 6 tapi pi keluaq tingkat 3
haru juga la kejap..

ctnoraishah

mood pun kejap-kejap bertukar. kejap camni..kejap camtu..
ushhhh penatnya rasa
 

 


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.