Banjir : Pilihan Ku

Mana satu betul ni?? tadi dengar kata air banjir di Kuala Krai dah turun, betul ke?? 
syukur, alhamdulillah.. kalau betul info ni. Tapi ada yang kata naik balik tu camner lak ya? sebenarnya yang mane satu betul ya.. 
 
rumah cik tie kat kampung pun dengar kata dah turun sikit.
Alhamdulillah, Ya Allah
surutkanlah air banjir-Mu ini dan permudahkanlah urusan kami semua
aamiin..

malam ni cik tie ....
hmmmm sebenarnya cik tie sendiri tak tau nak buat pilihan ni.
naik bas or postpone je cuti minggu depan
 
Jumaat terakhir di tahun 2014..
semoga segala-galanya berakhir gan baik, Ya Allah
dan semoga Jumaat akan datang menjanjikan sesuatu yang lebih baik buat kami semua
aamiin..

 
 
 


1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.