Happy B'day Jai !!

Selamat tengahari uolls !!
selamat hari jumaat.. selamat beristirehat.. 
dan semoga selamat semuanya, insyaAllah
aamiin

nnati malam ciktie otw balik kampung dah !
Isnin ni ciktie belum pasti lagi nak ambil cuti ataupun tak..
bila ingatkan cuti tinggal 8 hari je lagi
terpaksa burn kan dulu cuti ni.

Apapun, teng's pada officemate ciktie sorang ni. 
Yang dah banyak sangat tolong ciktie selama ni. Tiket malam ni pun, dia yang tolong dapatkan.
Terima kasih Jai..


 nanti pasni la ciktie certa pasal dia yae.
sekarang ciktie dah kena turun bawah dulu. Nak kena tunaikan apa yang patut ciktie kerjakan dulu.
Sebelum tu, ciktie nak wish

 Happy B'day Jai
Semoga panjang umur, murah rezeki, gembira selalu, 
diberikan kesihatan yang baik dan hidup sentiasa diberkati dan dilindungi-Nya
aamiin





No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.