Pembentangan Bajet 2015

2015

Rasanya selain dari GST, apa lagi yang bakal diumumkan oleh PM dalam sesi pembentangan bajet 2015 yae.. Kalau ikutkan nak juga dia umumkan kenaikan kos sara hidup kat KL ni. Bukan tak bersyukur gan apa yang dapat tapi kalau dapat up sikit rasanya boleh la tarik nafas lega sikit tapiiii.. kalau dia umum, gan sendiri barang2 kan naik !!

Cam sama la pula. naik atau tak...
Kalau camtu baik dia umumkan harga barang turun lagi seronok. Semua orang tak terbeban. Tak gitu :) 

Apapun, tunggu jumaat nanti. Sama-sama dengar dan tengok apa yang dibentangkan. 
Semoga ianya memberi mafaat kepada kita semua.




2 comments:

  1. Berdoa semoga ada berita gembira untuk kita semua kan (^^,) Amin~

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.