Kita Yang Pelik !!

Hai, assalamualaikum..
Salam jumaat.. dan selamat tengahari semuaaaaaa
cam da lama sangat tak pot pet kan sini..
sebenarnya bukan tak ada certa tapi masa yang tak ada.
minggu ni tak sihat lagi..tah apa lah nasib pun tak tau
dah tak sihat...ikut je la.
jangan dipaksa nnati kan teruk lak jadinya.

Kekadang kita ni cukup pelik !!
orang menolong kita mengata
orang baik gan kita, kita mengata
orang tak tolong kita still mengata
orang tak buat kita mengata juga
yang orang buat memang sah-sah la kita mengata !!

Yang mengata tu pula bukannya orang lain..
kekadang orang terdekat gan kita juga
Agak-agak apa yang diorang dapat yae..
nak tau sekuat mana...seutuh mana ketebalan hati kita ke..
Apapun, sekali kita tersilap..
selamanya akan dikenang.
samada kita baik atau buruk
hanya kita yang tau.... Dan mereka-mereka disekeliling
hanya mampu menilai siapa kita je.
belum tentu nilaian mereka itu tepat mengenai kita..




1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.