Telemovie Tercipta Untukku @TV9

Tercipta Untukku... Ku Kan Memiliki Mu !!
laa.laa..la..laa..la..

ctnoraishah
Nur Fathia as Riana

Layan telemovie di tv9. Best juga layan telemovie malam-malam camni. Tekan chanel tu chanel ni last-last tv9 jadi pilihan. Memang kena sangat gan trademark dia tu.. sentiasa dihati hehe.

Dibintangi oleh Nazim Othman, Nur Fathia, Sharnaaz Ahmad, Anzalna Nasir, Abby Nadzri yang mengisahkan insiden pertemuan singkat diantara Mikhail dengan Riana di sebuah kedai buku yang telah membuahkan rasa cinta. Malam temu janji yang dirancang menemui pelbagai halangan menyebabkan mereka tidak sempat berjumpa. Kemudian masing-masing saling memendam rasa kerana masing-masing telah mempunyai  teman. Hmmm pastu tanpa mereka sedar, rupa-rupanya Adira merupakan kawan lama Zurina - teman wanita Mikhail. Dia telah dijemput untuk menghadiri majlis perkahwinan temannya itu. Apapun, perkahwinan itu tidak berlaku.

ctnoraishah
Page last novel yang menjadi rebutan

Dahhh..
Orang kata kalau dah jodoh.. tak kan ke mana


2 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.