I'm Back Now

Aii assalamualaikum uolls..

Selamat pagi dan salam jumaat. Semoga hari ini meninggalkan seribu tanda kegembiraan kepada kita semua. InsyaAllah, aamiin.

Dah lama tak bw. Sejak tak sihat hari tu tak sempat nak bw. Curi-curi masa je sempat baca coretan rakan-rakan blogger. Nak tinggalkan jejak pun tak sempat hihih mengalahkan PM lak ke'bizian'nya tu. Hehe.. pandai-pandai je guna ayat ni. Ada ke dalam bahasa melayu ayat ni. Main belasah je.

Malam nanti, ex-housemate merangkap bff nikah. Tah sempat atau tak nak tengok nanti. 
Tiket 4.30petang.. harapnya sempat la. camni la gayanya, plan last minute. Konon nak ajak kawan tu temankan tapi lain lak jadinya. It's ok.. nak buat camane kan. Terima je la..sape suruh buat silap, kan..

Hmm first time kena pergi sana sorang-sorang lak ni. Risau juga la..
Apapun, insyaAllah..
semoga Dia memudahkan segala-segalanya. 
Aamiin.

 **blurrr je rasa**
*cam dah penat pun ada !! *
*apasal la jadi camni..kalau tau awal-awal kan bagus*
*susahnya nak faham*




2 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.