Majlis Berbuka Puasa Peringkat Bahagian

Ni bulan puasa lepas punya cerita, buka puasa kat office bersama kawan-kawan pejabat sebelum kena deman denggi. Tak sempat nak snap gambar makanan. Dah lapar sangat..ini je dapat.  Lepas solat magrib terus ke dewan Seroja untuk makan. Sebelum tu dah berbuka dulu dengan sebiji buah kurma dan segelas air kosong. bubur lambuk terpaksa tolak tepi...dah memang tak makan time berbuka camni. Sebenarnya dah ambil siap-siap air teh susu gan air apa tah. warna merah tapi masam-masam manis rasanya.


Terkilan juga tak dapat nak solat terawih sama. Peneman nak balik awal huhuhu nak buat camner lagi ikut je la. Balik tu terus cover solat terawih, 8 rakaat. Ok, sebenarnya yang datang pun tak la ramai sangat. Office ni, yang tak datang 2orang je pegawai. yang lain ada anak kecil tak boleh tinggal kot tah la pandai-pandai je buat andaian sendiri huhu..

ctnoraishah

Layan jelah.. tapi comel betul anak-anak officemate ni. pandai bergaya lak tu

ctnoraisah

ctnoraishah

Apa agaknya dipandang budah Irfan Dan Zarif ni

Selfie Alia dan Mimie






  

3 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.