Di Sebalik Malam Nisfu Syaaban

Alhamdulillah.. kebetulan betul malam tadi nisfu syaaban, jatuh pula malam Jumaat penghulu segala hari.  Dan, hari ni baru nak mula puasa sunat bulan syaaban. Baru berkesempatan untuk mengerjakannya. Sebelum ini balik kampung - memang conform tak buat la. Nak makan sesama gan ma katakan..balik sini balik kena hadir kursus. Dan mulai hari ini, insyaAllah moga diizinkan-Nya. Bulan Rejab lepas pun sempat kejar 3hari je huhu

Alhamdulillah, syukur kebetulan pula, malam tadi juga si Dyla budak Kluang tu bertunang. Alahhh ex-officemate yang dah dapat posting ke JB. Dapat tau pun awal pagi tadi usha-usha fb time bangun sahur. Cam tak caya lak dalam diam-diam dia hehe. Apapun i'm happy for you :)

congratulations! You look beautiful..
nanti dah dapat green light dari empunya diri baru boleh tayang kat sini. ok, sekarang 12.52pm dah dapat green light. Kenalkan inilah Dyla. Cantik, kan ?? 




Ehh tahniah puan..dapat apc'13 la.. nak tau siapakah orang tu.tunggu entry seterusnya.







3 comments:

  1. tahniahh untuk ex officemate ct :)

    ReplyDelete
  2. tahniah kak dyla.. hihi.. memang cantik.. Ros tahu malam kak dyla bertunang tu. tengok member dia dah ada yang upload..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.