Macamane Lelaki Berkumis??

Cam kelakar lak rasanya..boleh tak tau lelaki berkumis tu camner hik..hik..

BW ke salah satu blogger ni..Nurzaliza Mohd Ali. Dia cerita pasal cik abangnya yang mula simpan janggut.  Sebenarnya tak heran sangat bila ada sesetengah lelaki mula menyimpan janggut nak-nak yang dah kawin walaupun ciput cuma. handsome kan tetapi hmmm ada tetapinya tu kalau lelaki berkumis tu macamane pula rupanya, ya??

Oooo baru tau !! Rupanya ia cam misai tapi tak selebat misai. Orang kata bulu tak banyak hik..hik.. dengar kata ianya dimiliki oleh budak lelaki yang baru nak menganjak dewasa. tapi ada juga yang bagitau tumis tu cam yang ada misai seciput tu hik..hik.tak dapat bayangkan cam lawak lak bila diingat balik ;)

So, sekarang dah dapat jawapannya. selepas di timbang diterbalik. Ok juga mereka yang berkumis ni. handsome, manis a.k.a sedap di pandang juga, cam P.Ramlee tu. Baik yang berkumis, bermisai mahupun yang berjanggut sebenarnya mempunyai kelebihan masing-masing yang tersendiri walaupun tak handsome hihihi..ada sorang bapa saudaraku tu bermisai dan tak adalah tak handsome sangat. Kemas orangnya..sedap je mata memandang hihi..



No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.