Juara Fear Factor Musim Ke-2 Milik Erin & Redha

Malam tadi last episod Fear Factor musim ke-2. Nak sangat tau siapa juara punya pasal terpaksa berkejar sedikit walaupun tak sempat sangat nak tengok keseluruhannya malam tadi. Tahniah buat Erin Malek & Redha !! Tahniah juga pasukan merah.

Erin Malek  Redha

Tak sangka langsung !! 
Erin yang manja camtu boleh menang !! Tapi memang boleh menang pun tengok gaya dia berenang episod last-last ni. Berbeza sangat dengan peserta lain..


So, selaku juara, diorang telah membawa pulang wang tunai berjumlah RM200,000 wahhh  !! Antara cabaran pada peringkat akhir malam tadi adalahPrison Break”, “Parit Bangkai Kambing” dan cabaran “Bumi, Langit, Air dan Api”.




1 comment:

  1. tak sangka betul Erin yang menang malam tu.. Ingatkan Nas T.. apapun, tahniah buat meraka..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.