Balik KB Jom

Tak sabar nak tunggu!!
kb i'm back, now ..
Dah lama tak balik..last bulan 3 hari tu, time my sist and my cousin's kawin. Ehhh lupa lak nak certa pasal majlis diorang bertiga hari tu. It's ok..balik dari kb nanti kita certa pasal majlis diorang tu :>

Jom Balik k

Kalau tak silap..ni first time ambil tiket pergi-balik. Ingat nak buat cam sebelum-sebelum ni, ambil tiket bila dah sampai sana. Tapi tah la..kebetulan pula tiket Bas Mutiara masih banyak lagi. Bila diingatkan nak bertapak ke Stesen Bas Putra ni bukannya senang sangat. Terus ambil..kalau nak tau jarak antara Stesen bas ni gan rumah tak ada jauhnya pun. Naik teksi dalam 15/20 minit je.. tapi kalau naik lrt hehe biasanya 1jam sebelum bas bertolak dah kena keluar. Takut tetiba terlepas bas je :>

Ni cuti sehari je..tak lama. Insyaa Allah tiada aral melintang awal Ramadhan nanti balik lagi. Dah lama tak merasa sambut awal puasa bersama orang tersayang. Asyik sambut kat sini je..sambut gan kekawan. Tapi kalau kekawan balik sambut gan family diorang tinggal lah sesorang huhu sedihnya. Dahhhh tak mau sesedih.. tak mau lebih-lebih.

Doakan aku selamat sampai sana dan selamat kembali, okay !!

# next week to attend kursus 
# selamat pengantin baru Afla :> 



3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. dah naik keje ke ni kak Aishah?.. Semoga semuanya dipermudahkan..
    Eh ada ucapan kecik kat bawah tu.. Nak ucap jugaklah.. Selamat pengantin baru :) hihihi
    Eh nak gi kursus ape tu?..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.