Welcome back !!

Welcome back !!

Seminggu kat kampung dan hari ni, memulakan kembali rutin-rutin harian. Tiba Stesen Bas Putra pagi tadi dah agak lambat..masuk kerja memang dah terang-terang lambat. Pagi tadi tah camner, bas shamisha tu berhenti kat luar, tak masuk stesen bas. terkial-kial cari jalan keluar dari sana gan barang banyak giler tu.

Tah camner, antibodi ni tak kuat lak. Boleh lak deman time-time kenduri-kendara tu. Sekarang ni pun, masih tak kebas-kebas nak-nak batuk ni. Banyak minum air kosong pun masih tak mau jalan. Penangan cuaca kat kampung ushhhh panas walaupun anginnya cukup nyaman ! terbaiklah orang Kelantan. Sihat-sihat belaka tuuu..

Stop sampai sini dulu.. sempat nanti boleh share apa dah jadi seminggu kat kampung. Sekarang nak  tengok-tengok apa lagi tugasan nak kena siapkan :)


#PrayforMH730
masih lagi berharap pesawat MH370 dapat ditemui
penumpang dan anak kapalnya
masih selamat

1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.