Status MH370

Hari ini dah masuk hari ke-3 pesawat MH370 hilang bersama 239 penumpang.
Dari masa ke semasa, terasa cepat betul masa berlalu
pesawat dan penumpang itu pun masih lagi belum dapat dikesan
nak tau sangat apa status terkini mereka semua tu

Sedihnya
risau...bimbang semua ada..
geram pun ada sebenarnya tapi 
yang amat penting
semoga pesawat MH370 yang mereka semua naiki itu
dapat ditemui dalam keadaan selamat
dan mereka semua juga selamat. 
 Semoga kekuatan, ketabahan dan juga kecekalan hati
mengiringi mereka dan juga semua keluarga mereka

 Dan 
semoga misi pencarian kali ini berjalan lancar
dan dipermudahkan oleh-Nya
semuanya kan berakhir dengan baik
InsyaAllah 
Aamin..

Dan, sekejap lagi solat hajat akan diadakan 
selepas solat zohor di Surau Al-Hidayah 
untuk memohon keselamatan semua penumpang dan anak kapal  pesawat MH370. 
Dipermudahkan dan di tunjukkan 
jalannya

walaupun mereka semua itu bukan sesiapa
jauh sekali kaum kerabat
kesedihan mereka tetap dirasai..
 mengundang simpati ramai orang



2 comments:

  1. sedih kan.. mmg turut rasa risau dgn kejadian ni.. moga ianya berakhir dgn baik..

    ReplyDelete
  2. Aamiin..moga dipermudahkan-Nya :)

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.