Gilalah – Stacy

Mac 18, 2014
Mereka berkata aku tak normal
Otakku tak bisa put something moral
toleransi dan hemah tinggi ku tak mengerti
Hormat menghormati ku besar hati

Aku tak tahu hatiku macam batu
Tapi ku tahu kamu pun begitu
Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna
Bila Aku Tiada

Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la
Ku suka berfoya bersama Beyya

Bila ku ketawa dia gembira
Makan aiskrim dan makan jelly oh favourite kami
Hidup bahagia selalu mengada
Aku tak tahu hatiku macam batu

Tapi ku tahu kamu suka aku
Aku selamba ketawa gila
Dunia tak sempurna
Bila Aku Tiada

Aku Selamba Aku Gembira
Oh aku tak sabar jadi gila la la
Ketawa bersama Menari bersama
Aku dan kamu bersatu bersama

Cuba kau mengerti dan jangan sesali
Aku memang pilihan yang terbaik

** best juga lagu ni**
aku selamba ketawa giler la..la..la.. 

Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com