Susu Kambing Ubati Penyakit Hepatitis B

Pokok yang kecil jangan di sangka tiada hasil. Kecil-kecil banyak guananya tu..tapi hingga kini, ramai yang beranggapan ianya hanya menganggu tumbesaran pokok lain je. Hmm Pokok dukung Anak ! namanya cukup unik. Dan ianya banyak didapati di sekitar rumah. yang penting ianya dapat mengubati mereka-meraka yang menghidap penyakit Hepatitis B. 

Dukung anak dari encik google !!
 
Dengan cara :-
  • Ambil dan bersihkan daun dukung anak (sekali gan akar) sebelum di rebus. 
  • Campurkan air rembusan dengan susu kambing

Amalkan 3 kali sehari,
Insya Allah dengan izinya penyakit ini akan beransur pulih tapi harus di ingatkan jua, jangan lupa dapatkan nasihat doktor untuk langkah terbaik.


3 comments:

  1. Salam ziarah.t.kaseh berkongsi..susu kmbing adalah terbaik

    ReplyDelete
  2. susu kambing mmg byk khasiat
    dulu my anak2 lahir ada kuning bg mnm susu kambing alhamdulilah dah ok

    ReplyDelete
  3. dulu sebungkus kecik rm5.tahun awal 90an..la ni tak tau brape harga susu kambing segar.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.