Sinar or Hot FM ??


Sinar or Hot FM ??
Antara kedua-dua radio ni...mane jadi pilihan??


hehe..ni certa dari minggu lepas. Officemate tukarkan chanel dari hot ke sinar fm. Alahhh sinar yang dikatakan muzik orang lama-lama tu. Lagu yang diputarkan sebenarnya banyak mengimbau kenangan. Tu sebab orang kata muzik orang lama-lama kot tah..Hmm biasanya sinar ni akan menjadi pilihanku di waktu malam. Susah nak tidur inilah kerjanya...sambil-sambil menyelak majalah. sedap di dengar sebagai halwa telinga. 


Tetapi hot fm pun best juga kekadang tu..
leh senyum sorang-sorang mendengar celoteh DJ yang berudara.



5 comments:

  1. hotfm best waktu pagi je... waktu lain best sinarfm hehehe..

    ReplyDelete
  2. salam.mestinya best..saya dgr clssik national

    ReplyDelete
  3. Sinar ni kalau akak dgr masa jalan3 hujung minggu sebab kereta suami dia pasang sinar. Kalau kereta akak masa gi kerja akak pasang suria.fm. hihi xda dlm tajuk ya

    ReplyDelete
  4. tak minat dengar radio dah sekarang ni,.. tak tahu kenapa,

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.