Jumaat Punya Certa

dah tak sampai 10 minit lagi dah pukul 2.45petang. 
Salam jumaat semua. yeahhh esok dah sabtu !! 
Apa lagi cuti time. Minggu ni dari hari isnin sampailah hari ni cam tak larat je. Sampaikan pagi-pagi kena kejut huhu malu naik segan lak gan housemate tu tapi kalau dia tak kejut heheh kita lak yang naik terkejut. lambat masuk timbul masalah lain lak huhu apapun esok 
enjoy.

Jak lagi dah kena turun pergi Dewan Seroja. Ada taklimat bersama KSU.
Semua pegawai dan kakitangan awam kena turun !
habisnya lak pukul 5.
Apa agaknya yang akan diperkatakan, yae??

hmm..okay la dah kena panggil turun!!



3 comments:

  1. kesian member kena kejut.. heee.. selmt bercuti .. ;)

    ReplyDelete
  2. tentu ada hal penting KSU panggil semua pegawai dan staf sokongan turun tu..

    ReplyDelete
  3. apa yang disampaikan tu ?.. share sikit. hihih

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.