Naik-Naik .. Lagi

satu hari satu barang naik hmm leh kata semua benda naik ! Termasuk la air banjir baru-baru ni kat Pahang, Terengganu, Johor dan Kelantan. Satu persatu naik...risau juga rasanya tapi apa boleh buat kan. Merungut pun bukannya boleh buat apa-apa :(

Memula gula naik..pastu astro..elektrik..tambang bas sekolah... minggu lepas tambang lrt tambang LRT dijangkakan naik 70sen sehingga RM5.90 tahun depan. Mak aiii sikit-sikit ia naik tu..semua naik! Gaji je la yang tak naik lagi. Tunggu juga bila nak naikkan tu. Dan hari ni pula tol. yang dinagka naik 50 sen sehingga RM 2. Sikit-sikit naik tapi kalau semua naik apa yang turun yae.. darah pun rasa cam sama nak naik juga, kan ?? 

Nampaknya tahun 2014 nanti akan menjadikan tahun semua naik, betul tak??


4 comments:

  1. yeay.. semua naik.. bagus bagus! ( dalam hati nangis.. uwaaa....)

    ReplyDelete
  2. smua naik.. tp gaji x naik.. x aci kan..huhuhu...

    ReplyDelete
  3. @ros_reeza : bagus..bagus sangat huhu

    ReplyDelete
  4. @Deqla Manjew : betu, memang tak aci :( sedihnya

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.