Jom Heboh 2013

Dah tinggal 2 botol je lagi air botol ni..selebihnya dah selamat hehe rasanya masam-masam manis. sedap sangat. nak-nak kalau ianya sejuk ! 2 minggu lepas pergi Jom Heboh kat Bukit Jalil. Pergi lak time tengahari...kejap je la. Tak sempat pusing semua booth pun..panas sangat tak tipu pun ! Berpayung pun cam tak berpayung lagipun susah nak gerak sana-sini. Semua berpayung cam tu..

Plan asalnya nak pergi pergi mesti cuaca pun dah redup. Dapat jumpa retis lak kan tapi huhu pa leh buat, housemate berkeras nak pergi time tu. ikutkan je la :( Sebelum sampai sana, berasak-asak dulu kat Masjid Jamet sebelum ke Bukit Jalil. Pergi pun gan tren je !! Itu lebih sesuai sebearnya.

Sampai sana, terus singgah kat booth Tudung Adijuma betul ke ajanya tu tapi da ku kisah hehe janji bunyinya cam lebih kurang. Tapi tak beli pa-pa pun susah nak pilih la huhu. Then, barulah mulakan operasi mendapatkan barang-barang yang dikehendaki. Berhabis gak RM60 tapi bukan kat situ je tau..dari rumah sampailah ke rumah balik hehe..cermat betul berbelanja. Yang penting dapatkan apa yang diperukan je, betul idak kekawan??

Manyaknya !!

Itu pun dah banyak..datang gan tangan kosong tapi balik siap 5 beg angkut heheh..siap beli sabun tu :) paper bag die cantik !! cam rugi lak kalau tak dapat :) tahun lepas dah tak berpeluang pergi tahun ni apa lagi hehe. Tengok hari tu, banyak booth kat sana..rasanya sebelum ni tak sebanyak camtu. meriah sangat walaupun tengah-tengah panas terik. Jalan pun tunduk je :-0 tapi tak dapat jumpa retis huhu..

 

2 comments:

  1. amboi gi jomheboh ek.. banyak tu borong :)

    ReplyDelete
  2. nory tak pegi jomheboh aritu sebab balik kampung..huhu

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.