Air Di Kuala Lumpur

Inilah penangan tiada air kat Kuala Lumpur baru-baru ini. 
Sekali penuh bilik air gan baldi. macam-macam saiz dan warna ada. khabarnya air tiada mulai 18 Disember, semalam sehingga 23 Disember. Dan dengarnya ianya secara berperingkat-peringkat, betul ke? 

Tapi  setakat ini, masih lagi menyimpan 3 baldi dan 1 tong  air. 
Walaupun setakat ini bekalan air  masih lagi ada, risau juga tiba-tiba di buatnya tiada..l
eh mati kutu juga. Jenuh juga nak bertapak ke rumah orang kan hihi 
segan lak bila di ingatkan terpaksa menumpang rumah officemate hari tu. nak tau apa yang jadi klik sini..


Kali ni, rasanya dah masuk kali ke-3 tuk tahun ini sahaja bekalan air jadi camni..  
tak best betul !! sedihnya tinggal kat KL ni. 
Bunyi cam megah je tapi air selalu je sangkut-sangkut :(


6 comments:

  1. sBAr jeLAh.Nak wAt mCm NEr.
    nK POsTing,xDEr tMpAT '0' lGi.

    ReplyDelete
  2. ni pesta jual baldi ke?.. hihi.. jgn marah ehh..guarau je..
    kalau tak de air, memang tak tahan kan..

    ReplyDelete
  3. amboii byknye simpan air.. hihi.. bgs2..

    ReplyDelete
  4. @Mutiara Beauty : yae,tengah sabar .. kan sabar tu penting

    ReplyDelete
  5. @ros_reeza : ya, tiada air memang haru baik tiada elektik je huhuh

    ReplyDelete
  6. @Deqla Manjew : simpanan untuk masa-masa terdesak heheh

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.