Misteri Villa Nabila

ehh mane satu betul ni?? kejap kata 23, kejap kata 1 and terbaru 32 !! wahhh banyak versi ni tapi mane satu yang tepat? tapi kalau ikut blog Mazidul, pihak polis terima 1 je laporan budak hilang. Ianya dah di siarkan dalam berita tv3 dah pun malam tadi.

Berita kehilangan seorang remaja ni mendapat perhatian ramai blogger semalam. Dan yang menariknya ia berkait rapat dengan Villa Nabila, Johor Baharu. Dengar kata Izzat Izzudin Husin, 16 tahun telah memasuki Villa tersebut bersama 30 rakannya, 4 pagi Ahad lalu. 7 terselamat  manakala  23 orang lagi dilaporkan hilang setelah memasuki Villa tersebut. kerana tidak bertemu jalan keluar. 



Apapun, Izzat Izzudin Husin yang dilaporkan hilang di Villa Nabila telah selamat dijumpai di flat desa Mutiara. Alahai dik oo..nak buat lawak pun agak-agak la. Alhamdulillah, semua dah terjawab.


1 comment:

  1. entah la mana yg betul.. misteri sungguh ni... tp yg terbaru dgr citer bebudak tu yg jadi "hantu" sbnrnya... hmmm..nyusahkan org betol..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.