Nail Henna

Hehehe..bersemangat berinai malam semalam. Tak sangka pula inai ni jadi camni. Hitam bangat !! Cian 3 jari kiriku ini. Kononnya nak backup inai yang dah nak habis sekali ambik ko, bukan merah impian yang dapat tapi hitam menawan lak yang terhasil hihi.. tapi ok juga, biasanya merah, oren je sesekali hitam camni okays jugak :) Unik gitu hehe


Tapi pelik juga bila di ingatkan balik, sebabnya ni bukan pertama kali menggunakan jenama tu. Dah banyak kali, nak kata terambil inai berwarna hitam memang tak la. Dua tiga kali check sebelum bayar. Tapi masuk je hari ini a.k.a hari ke-2, warna hitam tu dah kurang. Bertukar jadi merah, cantik pula warnanya kali ini. 

Hari Pertama

Hari Ke-dua huhu comotnya inai di jariku ishh.ishh

Bukan sebarang inai !!

4 comments:

  1. Cantik color tak macam orange pucat

    ReplyDelete
  2. bila dah pudar hitam tu, baru nampak warna merah dia yang cantik tu :)
    ehem..ehem.. berinai?.. hihihi

    ReplyDelete
  3. @Amoi Farah : lama-lama ianya kan kuning gak huhu
    @Ros_reeza : yae, betul dah hilang yang hitam..yang merah pun timbul :) berinai je tuk ubah angin hihihi

    ReplyDelete
  4. igtkn nk kawen =) he3..ke dah kawen?? ibu sy suka sgt guna inai tu..inai segera katanya..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.