Nora Danish & Fasha Sandha Beraya Bersama



Selamat Hari Raya.. 
Suka tengok picture Nora Danish bersama Rayfal, anak Fasha Sandha 

Ini pula gelagat anak-anak diorang berhari raya sesama sendiri. abang kasi kat adik kecil-kecil lagi dah pandai hulur duit raya :) Time kecil-kecil memang seronok kumpul duit raya dah besar-besar turn diorang pula tuk memberi..tapi kat KL yang besar lagi banyak dapat duit raya kan hehe..nanti leh kumpul duit banyak-banyak. Betul tak??

Rayqal menghulurkan duit raya kepada adiknya, Rayfal




Alhamdulillah. dapat juga berkumpul ramai-ramai beraya bersama. Seronoknya beraya bersama  jeng..jeng..jengggggg

ngantuknya !! dah tak sampai sejam lagi tuk balik




5 comments:

  1. seronok rasanya bila semua berdamai..
    eh jom join contest kat blog yaya

    ReplyDelete
  2. Nora Danish =) he3..bilalah dia nk dtg melamar sy :p heeeeeeee

    ReplyDelete
  3. @cik yaya : inshaa Allah, kalau sempat :>

    @S.K.A : jom p lamar die dulu hihih

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.. ok la tu.. hrp2 berkekalan.. nk gadoh pun sampai bila ye tak..

    ReplyDelete
  5. bestnya diorg dah berbaik. bguslah untk kesejahteraan hidup..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.