Yeah..Yeah..Dapat Duit Raye

Terharunya..cam tak percaya pun ada. Rasanya inilah kali pertama terima duit raya selepas beberapa tahun tak menerimanya hihihi terasa cam budak-budak pun ada. Nak kata tak pernah terima ada juga tapi sebelum ini ianya dari akak kesayanganku. Terharunya, nak-nak sna yang menjadi orang pertama terima hehe ya ke orang lain tak terima lagi?? Tak kisah la :>Tengok ni


Dan, yang ini


Thanks puan. 
tak terkata sudah :) 
happy memang sah-sah la kan..terharu lagi la
tak sangka dalam masa sna nak bagi budak-budak duit raya sekali tergolong sama hik..hik..


2 comments:

  1. he3 untung la =) siapa yg bg?? msti bnyakkn kt dlam 2..xnk kongsi2 ke?? ngeee

    ReplyDelete
  2. sy yg dah kawen ni pun dpt.. haha ;p

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.