Novelis Turun Padang Bersama Anizon Hussin


Berita baik untuk warga Melaka, pada 20 Julai 2013 (Sabtu), Grup Buku Karangkraf akan menampilkan seorang Stylist Hijab yang terkenal iaitu Anizon Hussin bertempat  di Catch News Mydin, MITC Melaka sempena Pesta Buku Catch News 2. Temu mesra beliau akan bermula jam 3 petang hingga 4 petang. 

Bagi peminat beliau kat melaka sana tu terutamanya yang berdekatan bolehkan terjah sana tuk dapatkan  tandatangan serta beramah mesta dengannya. Ataupun tuk mendapatkan apa-apa pandangan mengenai pemakaian hijab kot :> Selain itu, beliau juga akan menunjukkan cara memakai hijab yang paling mudah tanpa menggunakan pin. 

Cara-cara pemakaian hijab itu juga boleh di ketahui melalui buku terbarunya itu yang bertajuk Variasi Stail Hijab dengan harga RM23. So, cepat jangan lambat !!

**alamat !! awat la perut comelku kali ini asyik berlagu je ni...


2 comments:

  1. ada juga profession as a stylish hijab sekarang ne ye :)

    btw fae nak share link ne tentang pemakaian hijab cara biarawati. sekadar peringatan untuk para muslimah :)

    http://www.iedaimmi.com/2013/07/jauhi-pemakaian-tudung-biarawati.html

    ReplyDelete
  2. hehe..semua dah ada sekarang ni. Mekasih ya dgn peringatan tu

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.