Jerebu

 Hehe..dah berkurun baru sekarang dapat post picture semasa jerebu melanda Dato' Keramat a.k.a kawasan berdekatan rumah sewaku ini hik..hik.. segannya rasa. Jerebu yang dah hilang pun dah datang balik hehe.. nak buat camner usb cablenya ngak ader :>

Apapun seperti yang dijanjikan pada entry sebelum ini
Inilah picture yang sempat sna snap. Picture dalam pejabat tak sempat.

Pandangan dari hadapan rumah sewaku

berpinar-pinar gak menegoknya

Suasana di awal pagi cam dah petang

Ni dah ok sikit
 
Cam makin jauh lak KLCC tu hehe

cuaca semakin ok :)
 

Akhirnya..Alhamdulillah, kembali asal.

hargailah apa yang dah di depan mata..apabila ianya tiada belum tentu ianya kembali kepada kita lagi :)



3 comments:

  1. singgah sini.. dear.. awk ke yg komen byk2 kat blog sy td? hihi.. bkn apa bila klik kat nama xleh nk bukak blog tu..so just taip nama awk kat gugel..

    ReplyDelete
  2. yup.. kat putrajaya baru2 ni jerebu blk..tp alhamdulillah skng dah ok.. ingt lagi dulu lagi terok.. kabus jek..huhu

    ReplyDelete
  3. gambar yg dlu ke ni?? truk jgakkn jerebu haritu..smpai tekak pn sakit je..nsib baik xpuasa lg

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.