Galau

Galau tu apa, yae? Dan naper lak lagu ni tajuknya galau. Dah tiada perkataan nak digunakan ke hehe pepandai je. Tu kan lagu diorang biarlah diorang yang tentukan nak guna perkataan apa, kan. Tapi menarik gak perkataan tu. Sampai tertanya-tanya apa maknanya :> 

Lagunya pun boleh tahan, sedap didengar. Liriknya pun hehe ok gak. Officemate bagitau semalam galau tu cam tak keruan, kebimbangan, kerisauan. Betul ke?? Dan hari ini makna sebenar G.A.L.A.U tu merujuk kepada kamus dewan  hehe rujuk jangan tak rujuk

 
Lirik lagu : Galau
Penyanyi : Five Minutes
 
Katakan saja, jangan kau sembunyikan
Bila diriku tak lagi di hati
Kenanglah aku pernah singgah di hati
Mesti sekedar mengukir hatimu

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

Jangan katakan kisahmu saat ini
Karena bisa sakiti hatiku
Kenanglah aku pernah menjaga hatimu
Meski hanya kau dan aku yang tahu

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

(sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan) putus dengan aku
(sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku) galau



1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.