Undi


Hehe..bestnya suasana kuala lumpur sekarang. Gan cuaca yang tak panas dan tak redup ni. Jalan raya depan office pun tak sibuk tapi pakcik teksi ada tak ni nak balik dah jak lagi ni. Harap-harap diorang tak buat mogok balik kampung semua la hehe. 

Tapi kat laman sosial memang tengah hangat lagi la sekarang ni. Sana-sini certa pasal PRU yang tinggal beberapa hari je lagi ni.. Kempen sini kempen sana tak kisah la janji diorang semua happy betul tak. Macam-macam isu diketengahkan sesama sendiri. Dan kepada warga kota yang akan bergerak balik ke kampung tuk menunaikan tanggungjawab yang satu ini. jangan lupa hati-hati di jalan raya. memang dah sah-sah jalan akan jammed so hati-hati. Banyakkan bersabar tak lupa tuk my cousin gak. Semoga semua akan selamat sampai dan selamat tiba ke sini kembali, aamin..

Terasa cam sambut raya pun ada gak ni hehe..kereta tak banyak. Orang tak ramai. Yang beza balik kampung cuti tak lama hehe apapun selamat mengundi kepada warga kota yang layak mengundi !! Jom tunaikan kewajipan kita kepada negara. Tak kisah siapa pun pilihan kita yang penting kita undi :>




2 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.