Sudah 5 Tahun !!

Hari ini genap 5 tahun 2 hari menjejakkan kaki kat Kuala Lumpur.ni. Genap 5 tahun 1 hari kat MinDef dan juga CP. macam-macam ragam dan kerenah dah ku temui. macam-macam rasa gak yang telah ku rasa selama ini. Manis, pedih, sakit, geram, happy, sedih, terkilan, enjoy tah macam-macam lagi la. Apa pun yang pasti aku bukannya insan sempurna dalam dunia ini walaupun hakikatnya aku memang terlalu inginkan kesempurnaan. Ada ke sesape yang tak inginkan kesempurnaan dalam hidupnya?? hehe..mesti korang pun sama tapi hakikatnya semua tau yang tiada yang sempurna. So, tak ada salahnya kalau cuba tuk sempurnakan apa yang boleh itu, kan :)

rasanya aku dah cuba sebaik mungkin tuk sempurnakan semua yang aku inginkan dan juga apa yang perlu di lakukan walaupun kadang kala ianya tidak mendatangkan hasil yang memuaskan tuk orang lain. Walaupun kadang kalanya cam cerewet dan tergesa-gesa hahaha kadang kala ke??  peace..

Apapun aku berharap apa jua keadaan/ situasi yang berlaku ianya akan lebih mematangkan aku tuk membuat sebarang keputusan. Semoga aku lebih tabah dan sabar.Dan  yang lebih penting semoga permohonan tuk posting itu juga kan berjaya seiring gan perjalanan masa, aamin...


I Miss U..
My Family



No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.