Slip Gaji Dah Keluar

Ehhh..slip gaji tuk bulan ini Mac 2013 dah keluar. Tadi saje-saje je cuba buka portal e-PenyataGaji nak tahu dah ada ke belum dan terbukti sudah ianya dah ada. Gaji inshaa Allah hari Isnin masuk. Sebelum keluarkan gaji minggu depan nak juga tengok penyata hehehe sebelum ini main tekan je buat keluar duit.  Berapa kat dalam tu semua belakang kira hehe.. Tapi hari teringin lak nak tau kot-kot gaji bertambah hehehe gaji je nak tambah kerja huhu semua nak senang. 

Alhamdulillah..paling tak kita sudah di kira cukup masih lagi bertuah sebabnya kita sudah pun ada kerja berbanding mereka-mereka yang kat luar sana. Masih lagi mencari-cari hala tuju seterusnya. Syukur,sangat-sangat dengan segala apa yang di kurniakan-Nya selama ini. Semoga keberkatan, keredhaan dan keampunan sentiasa mengiringi langkah kita seharian, aamin..

Kalau sesiape nak tengok slip gaji gak jom klik sini. Dan selamat berbelanja hehe..







No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.