Cameron highland

Februari 04, 2013
Cameron Highland ! hurmmm..kalau dah namanya cameron apa lagi yang sebati dengannya kan kalau bukan ladang teh dan buah strawberry. Betul x? hehe..sebenarnya kali ini kita nak certa pasal trip kiter minggu lepas yang pergi sana tapi tak sempat pergi kedua-dua tempat tu.. Sedihnya.

Mayb bukan rezki nak sampai sana lagi kot. Ada je halangan walaupun trip tu memang menuju ke sana. Daripada 4 tempat yang dirancang rasanya 2 tempat je kot yang dapat. Lagi 2 tu huhuh..tak sempat ( tak tau pula yang sertai itu ramai makcik-makcik - shooping je la kat pasar).

Ikut perancangan memang kitorang akan sampai ke ladang teh dulu tapi bas xdapat nak masuk (jalan sempit  ikut Tapah.Ketua rombongan tak mendapat info yang betul rupanya nak-nak die sendiri pun belum sampai ke sana hahaha memang terkena la. So, kena patah balik. Ok, xdapat nak ke ladang teh ingat masa tu dapat la pergi petik buah strawberry. Lepas singgah kat Galeri Time Tunnel (ada banyak barang lama yang jarang kita jumpa), ada plan tuk pecah dua kumpulan tapi tup-tup xjadi. Ramai yang nak shooping kat pasar huhu..sedihnya nak petik buah !!

Apa boleh buat kan. Hurmmm..tapi apa pun trip ini seronok gak la siap ada cabutan bertuah lagi. Siap dapat 2 hadiah lagi hehe (kau ader xda kan..kan..hahaha poyo je la). Ada gak hikmahnya kan pasni mayb tak ada hal punya la nak ke sana paling tak dah tau serba sikit pasal tempat tu.

Cantiknya merah membara
Keychain
bantal strawberry
Banyaknya buah tangan
Si kecil yang tak banyak kerenah

sayur segar-segar
borong pun boleh
buah strawberry
buah jambu batu
Pasar tepi jalan
pokok apa tah ni

Pintu masuk Galeri Time Tunnel
Air botol
Besaunya Rokok
P. Ramlee pun ada
Perkakas dapur
Tabungan
Laluan ke Ladang teh
tabung lagi
Meja  majong
Tak sempat masuk !!
Kaktus
picture dari dalam bas
Nampak panas tapi sejuk

Share this :

Previous
Next Post »

2 ulasan

  1. bestnya g cameron.. nak sikit strawbery.. huhu

    ni trip under apa Kak Aishah?.. BPSM ke?>.

    BalasPadam
  2. dah habis dah hehe.. Trip under PUSPANITA hehe x join club tapi join program hehe

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com