Tahniah Jozan !!

Akhirnya terjawab sudah siapa yang berjaya mengunguli juara Maharaja Lawak Mega 2012. Bertempat di Stadium Tertutup Majlis Bandaraya Johor Bahru (MBJB) Jumaat lepas, Jozan berjaya membawa pulang trofi dan hadiah kemenangan bernilai RM500,000. Banyak tu beb kan best kalau kita yang dapat hehe berangan tak habis-habis da..

Memang terbaik la !! Walaupun macam-macam komen dan ketidakpuasan sebelum ini yang timbul berikutan Zizan terpaksa beraksi berseorangan tanpa Johan (yang sakit tu) tapi ternyata ianya tidak mematahkan semangat diorang berdua tu dan  terbukti sudah ! Suka sangat diorang menanggggggggggg tak kisah la korang nak cakap apa hehe..

Kumpulan Jambu pun menang gak tau, walaupun bukan juara tapi diorang menang tempat ke-2, di ikuti gan kumpulan Shiro (tempat ke-3) Apa pun tahniah kepada semua yang menang dan yang kalah, Jangan putus asa. Mayb selepas ini rezki berpihak kepada diorang pula siapa tau kan :)





3 comments:

  1. Tahniah. dorang ni memang seswai bersama kan..

    wow banyaknya dapat duitttttttttttt

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah rezeki dorang kan :D
    tahniah buat jozan.byk dapat tu $$$$

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.