Selamat Tahun Baru 2013

Wah !! hari ini dah 18hb kita semua berada di bulan Januari Tahun 2013 tapi hehe walaupun memang dah sah-sah dah terlambat sesangat. Anggap je la belum lagi kan untuk kita ucapkan selamat tahun baru hahaha lawak betul. Sib baik tak habis lagi bulan Januari ni.

Ingatkan hari tu nak terus update tapi tak berkesempatan langsung. Kat kampung mane nak cari CC bagai, nak-nak cuaca kat sana tak menentu (asyik hujan je) tapi ini bukan bermakna kiter merungut okay !! Seronok betul dapat balik kampung hari tu, minggu lepas baru kiar naik Kl balik. Tu pun sebab dah terlebih cuti hehe 10 hari kat sana je. Mau tak seronok tapi tu dah masuk cuti umum.

Kat kampung memang kita tak buat apa-apa aktiviti pun. Hanya lepak kat rumah je, sembang-sembang, jejalan kat KB sampai penat haha seronoknya dapat berkumpul adik-beradik semua pastu bertekak sesama sendiri haha jangan ingat masa-masa kecil je suka bertekak tau. Masa berkumpul camtu la seronok. Orang kata buat bekalan bila berjauhan. Tapi akak dan adik bongsu kiter lak tak dapat balik. Nak buat camner tanggungjawab dan tuntutan kerja tidak menginzinkan kitorang berkumpul. Tapi sebelum tu, adik kita tu dah balik kampung dulu dah.. So, tak jadi hal la kan :)

Ok la, berhenti setakat ini dulu. Jom layan lagu  Anuar Zain - Ajari aku.. Best kan lagu die. nak-nak model video klipnya Nora Danish. Wah, so sweet !!

3 comments:

  1. hye awk syasya disini :)
    awk ditag http://music-syasya95.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html komen lah 1 hehe :)

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru :)
    aik, tahun baru lagi ke ni?.. hihi

    ReplyDelete
  3. hihi..kira masih lagi la hehe bulan tak berganti lagi ni hihi

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.