Chef Riz mengaku sudah bercerai


Entry hari ini Chef Riz mengaku sudah bercerai !!

Ehh..biar betul. Kalau tak silap baru lagi terbaca kisah diorang berdua ni tapi tup-tup hari ini diorang dah sah berpisah. Hurmmm..mayb dah tersurat jodoh diorang sampai setakat ini sahaja kan. Sedihnya..tapi apa boleh buat. Sudah ketentuan-Nya. Semoga perpisahan ini tidak meninggalkan pertelingahan diantara diorang berdua. Insyallah, sama-samalah kita doakan kebahgian mereka. Kenal diri dan percayalah tapi harus ingat jangan terlalu egois.

  

** malas nak layan certa cerai berai ini.
Peritnya tetap lebih terasa di pihak perempuan.


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.