Audit 5S MAMPU

Selamat pagi semua. Sarapan apa pagi ni yae?? Pekena nasi dagang kelantan sedap ni nyum..nyum.. mekasih pada En. Mohamad Dan sebab belanja kita pagi ni hehe jangan jealous semoga bertambah-tambah lagi rezki En. Dan, amin..

Hari ini ada audit 5S dari MAMPU lagi huhuh.. semalam diorang tak sempat nak datang. Camner nak sempat kalau pergi audit satu bahagian pun dah ambil banyak masa. Tapi dengar-dengar teruk jugak audit kali ni. Betul ke?? Ianya kan terjawab hari ini hehe.. itu pun kalau diorang datang. Sama-sama la kita tunggu.
Tapi menunggu ni satu penyeksaan, kan.

Kalau di ikutkan memang elok diorang datang audit sebenarnya dapat juga tahu apa yang patut dan tak patut buat tapi auditor yang datang hehe lain orang lain naknya kan. Datang auditor pertama nak camni kemudian datang auditor lain tak nak camtu pula. So, nak buat camner? Ikut je la. kita nak dia kan, kan..

P/s : Harap BPSM dapat capai target audit kali ini, amin


No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.