Seminggu Kat Kampung !!

Alhamdulillah,syukur.. hari ni kiter berjumpa lagi selepas seminggu pulang ke kampung menyambut hari raya bersama yang tersayang. dan kepada semua kekawan blogger kita nak ucapkan selamat kembali, xmau sedih2, xmau lebih2 sedang2 je okay.

hurm..camner raya korang semua? yang pasti seribu 1 cerita ada kan. Alhamdulillah, raya kita tahun ni pun  agak sempurna juga walaupun mak tersayang dan salah sorang adik kita tak berapa sihat tapi bukan beliau berdua sahaja ramai ada juga dua tiga orang bapa dan mak saudara kita yang tak sihat. Penangan cuaca kot..tambah lak bebanan kerja bertambah. Sebenarnya mak kita jahit baju kebetulan time tu la mesin nak rosak.. cian mak! dah la jahit sorang2..alangkah elok klau kita kja kat kg. Apa pun semoga mereka semua cepat2 sembuh, insyallah amin. Korang tolonglah doakan sama yae huhu.. sedih kita melihatnya nak2 time nak gerak balik semalam huhu.. cepat sembuh yae ! 

Kepada my cousin, Selamat Pengantin Baru semoga berbahgia ke akhir akhir hayat. Tak sangka dah kawen rupanya ko yae.. siap berkongsi tarikh dan tempat gan 5 pasangan yang lain lagi :) Ko yang kawen tapi kita pulak yang pening di ajukan pelbagai persoalan. hurmm..ingat senang kot nak cari pasangan, agaknya cam pilih kain kat gedung kot.. berkenan, ambil terus bayar xpikir hak orang or x. kekadang jeles gak tapi siapa kiter nak pertikaikan kehendaknya kan..kan..

haha..melaluk la pula. hurm..setakat ni je la dulu. now, time to back. xleh lambat2 orang sedang tunggu tu..

sekian







No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.