Ramadhan Kota Bahru & Taman Bendahara


Hai semua..alhamdulillah, hari ni kiter dah kembali ok hehe semalam memang betul- betul ting tong la. Nak certe pa- pa pun tak nyempak sebabnya yang nampak depan mata hanya tilam dan bantal je hehe.. sampai je kat kl terus masuk kerja.. memang penat la mau tak pusing satu kepala kan. Tapi yang penting bezt sesangat dapat balik. tapi yang tak beztnya bila mengingatkan bila kena balik kl semula. Sedihnya rasa huhuhu..

sampai je kb hari tu terus pergi bazar ramadhan kat Padang Bas mencari ikan or ayam percik tuk juadah berbuka tapi memandangkan sampai pun dah lewat petang dan ramai orang terpaksa beralih ke bazar ramadhan kat Taman Bendahara pula. Mak aaii..lagi ramainya orang la pula

ayam percik
Tapi masa berbuka tu, yang tak boleh tahan bukan ayam dan ikan percik yang menjadi sasaran tapi ikan rebus goreng berulam terung celur dan budu. Sedapnya makan panas2, nak-nak kalau makan beramai-ramai  nyum..nyum.. masih terasa nikmatnya hahaha..tapi tak dapat la nak upload pict tu yae..
 
Semua kuew ader !!
kuew lagi.
   
Cuaca kat sana pun boleh tahan panas. Teriknya sinaran matahari lagi panas dari kl kot. Panas tak panas..pose tetap pose kan hehe..

tenang je kb..


bazar ramadhan kb
bazar kat Taman Bendahara



















2 comments:

  1. tahun ni cik siti tak pegi lagi bazaar...huhu...kalau pegi, mesti rambang mata....hehe

    ReplyDelete
  2. tinggal berapa ari je lagi dah nak raya. Cepatnya masa berlalu

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.