Makan Bersama Keluarga

Aiii, tak kan makan pun kat workstation kot huhu..ciannya kan nak makan pun berkejar nak tengok laptop. Kalau makan kat rumah pula mesti berkejar nak tengok tv kan.. cam pasangan couple lakz hehe.. hik..hik..  berkepit je gan benda alah tu.

Tangan, telinga, mulut dan mata semua jalan sekali hehe..

Menurut satu fakta, ramai yang tidak menpratikkan makan bersama keluarga. pratik makan dengan gajet adalah.  menurut fakta lagi, makan bersama  keluarga merupakan masa yang amat berharga terutamanya masa makan tengahari cam sekarang la.. tak pun waktu makan  malam. Ataupun waktu makan sarapan pagi. Walau sesibuk mana pun kita, sekurang-kurangnya luangkanlah masa 1-2 jam kita makan bersama keluarga setiap hari.

Jom..jom..kita lunch sama-sama, minggu depan kita berpuasa sama-sama pula !!

2 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.