Benarkah Gadis Pengantin Yang Di Sumpah??

Jun 24, 2012

Adakah benarkah apa yang di perkatakan tentang patung pengantin yang di pamerkan di sebuah butik di sebuah Bandar di Utara Mexico sebenarnya adalah seorang gadis yang telah di awet menjadi patung?? Walaupun penafian dan kajian telah dijalankan oleh sebuah muzium tetapi ianya masih tidak dapat mempengaruhi tanggapan kebanyakan orang (pelik kan?? Dah ada bukti tanpa xmau caye)

Kononnya, Patung tersebut sebenarnya anak gadis pemilik butik berkenaan (La Pascualita) yang meninggal akibat di gigit labah-labah beracun pada hari perkahwinannya. Bapanya (Esparza) dipercayai telah mengawet tubuh anaknya itu dan di pakaikan pakaian pengantin yang sepatutnya di pakai pada majlis perkahwinanya sebelum dipamerkan di butiknya itu.
Walaubagaimanapun, raut wajah patung tersebut dikatakan memang cukup mudah menarik perhatian sesiapa yang memandangnya (cam gravity kot). Dengan bola matanya yang besar dan galak, kulit yang kemerahan dan di tambah dengan andaman umpama seorang gadis hidup yang mempunyai jiwa.  
Mesti cantik kan?? So,apa pula pendapat korang??

Sumber : Majalah Mastika  

Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com