Alhamdulillah,syukur. Akhirnya sihat juga selepas genap seminggu kalau tak silap deman yae. Hehe.. :) Apa pun bersyukur sesangat sebabnya kalau x datangnya sakit..mungkin kite tidak merasai nikmatnya sihat. Umpama makan jugak, kalau tidak terasa lapar manakan dapat merasa nikmatnya makanan kan??

Kite selalu je merungut kan. Itu xkena..ini xkena ade je yang xkena. Tapi yang peliknya dalam xkena tu juga la kite boleh pula terima semua itu. Mulut berbuih-buih merungut tetapi tangan huhu..nampak sangat kan kite xbersyukur gan apa yang ada. Makanan xsedap la..pakaian xcanti, buruk la..sejuk sangat la..hujan pula..gaji ciput lakz hehe.. ni la manusia. Xpernah cukup!

Agaknya kalau xdapat langsung camne yae?? hurmmm...fikir-fikirlah



Nikmat Sakit

by on 15:08
Alhamdulillah,syukur. Akhirnya sihat juga selepas genap seminggu kalau tak silap deman yae. Hehe.. :) Apa pun bersyukur sesangat sebabnya ka...