Pening

aii..aii.. huhu..

kepeningan sudah! ak pun xtaw la apa nak jadi sebenarnya gan budak sowang ni. Nak kata salah ibu mengandung xmungkin lahhh. sbbnya klau di lihat scara fizikal ianya lagi bes0r dari ibunya hehehe.. tp prOblmny naper jadi cam lg teruk je. Kterowg semua dh cuba faham die wlaupun owg kata berat mata memandang berat g bahu yg memikul. Tp sepatutnya die faham..tu smua dugaan dari Allah Taala tuk die menjadi lebih kuat (setakat makan nak bagi kuat tue xda guna laaa).

Tp ak pelik la kenapa yae perlu peningkan lagi kepala org tuanya tu!! Xda belas kasihan ke? Dari kecil smpai besar xabis2 peningkan kepala owg tuanya? Kekadang tu ak rasakan tidak adil smua tu. Kter bagai nak rak cuba fahaminya..xbagi die stress..bagi die restt tp die?? Agaknya pernah ke die pikir apa owg lain rasa gan apa yang die lakukan gan apa yang die buat yae?? 

Ak taw die sekarang mmg stress..tapi mane xstress kan?? asyk makan..tido je. Paling x cari la pa2 yang leh wat kter lupakan pr0blm tue wlapun sat. Sedih je bila ingtkan die. Owg lain pula yang terpaksa pikirkan mslhnya tp die? klau di ingatkan die bukan sesiapa xda la kisah sgt tp die bukan owg lain. darah daging sndr. Baik buruk..ttp sama. xda pa yang ak nak darinya pun..jnji die gmbira. Hidup bahgia tp rasanya bukan camnie caranya die nak gumbira pun. Kelak nanti die kan lagi kecewa! Itu yang kami semua nk elakkan...Susah sangat ke nk faham huhu.. waaaa..waaa.. (ak lakz yg lebih ishh..ish..)

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.