28.01.2012 - Hari Dalam Sejarah

Ai, selamat tengah hari..

Dah lunch dah? msti tengah lunch kan hehe..tengah2 panas nie klau pekena nasi ayam kukus bezt tue. Nyum..nyum.. terangkat! Tapi, ak bukannya nk story pasal makan pun sebenarnya sebabnya wlau sesedap mne pun makan'n tue n sekenyang mne pun ak makan xkan dapat menghilangkan kebimbangan ak terhadap kehilangan hp ak wow..waaa sedihnya.

klau di ikutkan hp tue xda la mahal sgt ttpi ianya xsmstinya yang mahal itu je yang berharga kan?? kkadang yg xbeharga tue lg bernilai dari semua2 yang ader dpn mata kter nie. Ak pun xtaw la macamner benda alah tue leh t'cicir. Tengah syok2 memilih barang ttiba baru tersedar beg terbuka. Hp and beg berisi dokumen penting ak xada!. memang berpeluh la pastu huhu..abis satu pasar tue ak n housemate tawah. Hilang sudah mood nk shooping. Then kami pi balai tuk wt report tp alhmdlh. Beg berisi dokumen tue da hamba Allah yang baik hati jumpa n hantar kat sana.  Mekasih banyak2.. Xsagka dlm kegelapan malam msh da sinar huhu..

Wlaupun hp ak ak xjumpa. tp skurang-kurangnya semua dokumen lain still ak dapat balik kan? Sukur, alhmdlh tp.. hp ak tue. Mau nangis ingt balik taw. Sblum ak keluar malam tue. ak dh rasa pelik sbbnya xpernah keluar malam. tetiba je malam tue gatal kaki huhu..xsgka lain lakz jadinya. Pa pun terima kasih byk2 dekat kak Ina. Jasa mu kan ku kenang smpai bila2.  

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.