Tahun 2011

Cepat betol masa berlalu. Dalam xsedar dah masuk tahun baru AWAL MUHARAM. Hurm.. bergitu cepat dan pastinya bermacam-macam ragam dan tindak tanduk kiter sepanjang tahun nie. Ader yang memeritkan dan ader jugakz yang mengembirakan. Biasa la kan..lumrah kehidupan. Ibarat roda da masanya di atas n ader masanya jgakz di bawah.
Tapi..mane boleh berserah je. Ibarat pokok tanpa buahnya. Xberhasil apa-apa. Tapi kalau nak dapatkan hasilnya xmungkin ianya jatuh melayang. Kaki n tangan yang telah dikurniakan-Nya ini perlulah digerakkan. Walau sebesar mana pun hasilnya, bersyukur lah ianya hasil dari kudrat kiter sendiri kan. Apa pun yang pasti segalanya tetap akan berlalu. Ianya akan tetap dalam lipatan sejarah. Then tahun nie? macamane pla yae perjalannya?
Cuma satu je yang ak masih harapkan semoga tahun ni lebih baik n lebih sempurna dari tahun lepas. Tahun yang baru 2/3 hari berlalu itu. Semoga impianku bertahun-tahun ini berjaya. Di berkati dan di permudahkan oleh-Nya tanpa banyak halangan. Insyallah, amin...



No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.