Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Ku punya pendrive

Baru je cakap..tengok dah ada. Alhamdulillah, jimat duit tak yah beli dah!! Tapiiiii apasal tak ingat pasal pendrive ni ya?? Nak kata orang lain punya tak mungkin la sebab ada dalam laci kitaa.. Ada ke orang tersalah letak dalam laci orang lain kan??


Apapun alhamdulillahhh..
Walaupun hanya 8 GB je..amat besar maknanya bila kena time² terdesak.


Ini pendrive ke-2 ciktie punya selama 2 tahun kerja kat sini. Masa kat Kuala Lumpur sana pun rasanya ciktie ada 2 juga. 1 merah dan 1 hitam.. Yang hitam tu memang ciktie tak beli tapi office HQ yang bagi. Yang merah tu ke ciktie beli itupun sebelum masuk government !! Dan dua² ciktie tinggal kat sana #bagibudakbaru yang ganti ciktie kat sana dulu tuk mudah kan kerja. Baik tak ciktie hahaha. Ok la bye c u again


Baca juga:

1 Readers ♥

avatar

Hehehe bagusnya Ciktie siap tinggal pendrive.

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon