Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Doa Berbuka Puasa

Doa Berbuka Puasa | Alhamdulillah !! Hari ni dah masuk hari ke-2 kita menjalani ibadat puasa. Setakat ni semua orang ok ke atau dah dah ada yang tengah mengira jam ni?? Sabar ya.. nanti akan sampai juga masanya tu.

Bila dah sampai masanya tu jangan lupa doanya. 


Sepatutnya doa ni share semalam tapi semalam kelam kabut punya pasal tak sempat nak publish kan. Menu apa hari ni tu?? 

Baca juga:

5 Readers ♥

avatar

Akan dibaca setiap kali kita berbuka puasa.
Mudah2an puasa dan doa2 kita diterimaNya.

Balas delete
avatar

aamiin.. sama-sama la kita

Balas delete
avatar

menu hari ni mungkin bubur kacang 😁

Balas delete
avatar

Terima kasih untuk perkongsian ni. Selamat berpuasa.

Balas delete
avatar

doa buka posa ni ada lagu tapi x sepopular lagu niat posa.. heheh

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon