Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Ada apa dengan 24 Mac ??

Ada apa dengan 24 Mac 


Tak sabar rasanya hati ini nak cepat² sampai ke 24hb. Tak sabar nak tunggu sebenarnya ni hehe hari ni dah 19hb. Tinggal tak sampai seminggu je lagi 😆 Sebenarnya ada sesuatu keinginan yang telah terpadam tapi secara tak sengaja ianya muncul kembali. Bukan 1 mahupun 2 keinginan tu sebenarnya, ada 3 tau in shaa Allah ketiga- tiganya bakal dilangsaikan pada tarikh 24hb tu nanti. Harap² semuanya berjalan lancar, aamiin.

Ada apa gan 24 Mac sebenarnya ni kan?? Semuanya kan terjawab bila tiba masanya tu. Fikirkan dan doakan yang baik² semoga yang baik itu menjadi milik kita. Buat masa ni biarlah ianya menjadi rahsia seketika. Yang pasti ianya akan menjadi pengalaman yang cukup bermakna. Umpama mendapat peluang ke-2, impian yang terpadam suatu ketika dulu mampu dicapai pada waktu terdekat ni. Semoga apa yang digengaman tak kan terlepas lagi. In shaa Allah, aamiin..

Takziah buat Encik Azman sekeluarga diatas kepulangan ayahandanya ke rahmatullah petang semalam. Semoga arwah ditempatkan dikalangan hamba²Nya yang soleh. Aamiin.

Baca juga:

6 Readers ♥

avatar

Moga dipermudahkan urusan...

Balas delete
avatar

Hmmm curious pula saya nak tahu apa hehe. Gaji ke kak?

Balas delete
avatar

Ada apa tu. Jeng jeng... Nak tahu... Hihi

Balas delete
avatar

Alhamdulillah, selesai dah

Balas delete
avatar

Bukan tapi dapat tawaran g Langkawi

Balas delete
avatar

Hehe..boss bagi peluang pergi langkawi tengok Lima 2017

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon