Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Pucci times

Pucci times | Macam-macam trend tudung sekarang ni kan. Kalau tak silap sekarang ni trend  tudung yang ada cam design peta dunia tu rasanya. Kalau tak silap la. cantik juga tapi tak mampulah nak rembat buat koleksi walaupun sehelai. Tudung pucci yang rembat 2 helai gan officemate hari tu pun baru sehelai cuba..sehelai lagi simpan dulu. Kononnya nak pakai bila dah beli kanta lekap nanti hehe tak nak tudung tu mengembang sangat la sebab sekarang ni pakai spek kan hikhik. Tah mampu tunggu or tak pun tak tau ni hikhik. 


Ok, inilah tudung pucci tu. Cantik tak? cantik kan..kan hikhik. Yang pink tu belum rasmi lagi tau.
Masa beli hari tu RM35 sehelai banding harga asal. Masa tu ada diskaun hujung tahun.


Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

suka corak pucci. cantik! tapi belum ada dalam koleksi lagi. hehe

Balas delete
avatar

Cantik.. tapi tulah satin kan.

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon