Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Wordless : Terapi Diri


Wordless : Terapi Diri | Cantik kan?? Bestnya la kan sebaik je sampai rumah tengok rumah kita camtu. Kemas, menarik, tersusun eelokkk. Terbang dan hilang terus penat seharian bekerja. Tapi realitinya tidaklah seindah camtu :) Walaupun begitu kita dah bersyukur sangat-sangat dah sekurang-kurangnya kita sudah memiliki apa yang termampu kita perolehi setakat ini. Tidak salah pun untuk kita berangan. Berangan agar kita boleh terus yakin untuk maju ke depan.


Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

terapi diri, ingt tersepi diri.. hihihihi.. btw indahnya kalau rumah macam tu, rasa nak tgl je kat rumah lama2 kan..hihihi

Balas delete
avatar

wahhh..rasa tak nak keluar rumah kalau ada rumah macam ni. suka suka suka

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon